Kelas Semi Hands On di Teratak Chetam

Tawaran Istimewa Sempena Teratak Chetam berada di Batu 5, Simpang

Yuran serendah RM100.00 untuk kelas grup dan RM200.00 untuk kelas personal bagi modul berikut:

Aneka Buns
Cream Puff, Enclairs, Fruit Puff
Aneka Tartlets
Takoyaki
Pastri Basket dan Tart Bentuk Buah
Muffins
Sponge Cake utk deko guna whipping cream dan cheese leleh
Cup cakes dan deko

Untuk kelas personal, sila sms atau wassup utk tetapkan tarikh. Anda boleh pilih tarikh anda sendiri dan juga kelas yang anda ingin belajar. Yuran adalah berlainan dari kelas semi hands on.

Lokasi : Batu 5, Simpang, Perak
Landmark : Gerai Lemang dan Gerai Air Jambu Batu di depan rumah
Hubungi : 011-27046007 (sms/wassup)


August 03, 2007

Koleksi Resepi dari Laman Web MMVitaoils - AROMA SELEBRITI

Koleksi resepi Aroma Selebriti MMVitaoils ni Chetam dah kompile semenjak bulan Oktober 2005 dalam versi Word document. Hari ni Chetam dah convertkan ke pdf supaya lebih kecil saiznya.

Antara resepi selebriti yang terdapat dalam koleksi ini ialah Ayam Masak Jinggo(Sheila Rusly), Biskut Quaker Oats(Apek Senario), Cinnamon Rolls(Allahyarham Hani Mohsein), Croissant Pudding with Dried Fruits(Erra Fazira) dan beberapa lagi resepi dari Betty Benafe, Azhar Sulaiman dan Serena. Rancangan Aroma Selebriti ini pernah ditayangkan di TV3 pada tahun 2004 dan hostnya ialah Chef Zam. Di bawah ni gambar Chef Zam semasa perlancaran rancangan masakan baru - Serimas...Selera Dunia. Gambar dari NST.

Apa itu MMVitaoils? MMVitaoils ni sebenarnya pengeluar produk-produk yang berasaskan minyak kelapa sawit seperti minyak masak, marjerin, shortening dan minyak sapi. Anda boleh lawat laman webnya : http://www.mmvitaoils.com.my/

Macam biasa, pengunjung yang telah berdaftar dengan Teratak Chetam akan menerima koleksi ini melalui email mereka. Kepada yang belum mendaftar tetapi menginginkan koleksi ini, sila email chetam1@gmail.com

Chetam

No comments:

Post a Comment