Kelas Semi Hands On di Teratak Chetam

Tawaran Istimewa Sempena Teratak Chetam berada di Batu 5, Simpang

Yuran serendah RM100.00 untuk kelas grup dan RM200.00 untuk kelas personal bagi modul berikut:

Aneka Buns
Cream Puff, Enclairs, Fruit Puff
Aneka Tartlets
Takoyaki
Pastri Basket dan Tart Bentuk Buah
Muffins
Sponge Cake utk deko guna whipping cream dan cheese leleh
Cup cakes dan deko

Untuk kelas personal, sila sms atau wassup utk tetapkan tarikh. Anda boleh pilih tarikh anda sendiri dan juga kelas yang anda ingin belajar. Yuran adalah berlainan dari kelas semi hands on.

Lokasi : Batu 5, Simpang, Perak
Landmark : Gerai Lemang dan Gerai Air Jambu Batu di depan rumah
Hubungi : 011-27046007 (sms/wassup)


November 22, 2005

Email dari NADAM

Bangganya bila baca email dari Nadam. Feedback yang positif dari pengunjung TERATAK CHETAM. Chetam postkan email beliau di bawah ni.....Oh Ya Nadam......resepi dari TERATAK CHETAM ni bukanlah sepenuhnya resepi Chetam tetapi resepi-resepi yang dikongsi dari beberapa Forum, Yahoo Groups, kenalan Chetam, keluarga Chetam dan juga lain-lain sumber. Bagi Chetam, lebih mudah kalau nak dirujuk sekiranya dimasukkan ke dalam TERATAK CHETAM.

Berikut adalah email dari Nadam. Thanks for the email.

Assalamualaikum chetam.
Selamat Hari Raya.
Tak buat open house ke?
Hari Sabtu 19/11, saya buat open house. Nasi ayam keluarga diana, bingka daging, tapi nadam tukar pada ayam ngan kek coklat kukus zaima antara menu yang dihidangkan. Fuh! memang terangkat.Selain tu nadam buat nasi impit ngan sambal kacang, rendang ayam kampung dan masak lodeh. Laksa pun buat jugak.
Memang hapenning. Tapi yang nasi ayam tu, sampai tak cukup. Itu pun masa perap tu, tak ikut resepi bulat2 chetam.Main agak je.
Kek kukus tu pulak siap bos order utk birthday dia bulan Februari tahun depan. Yang bingka tu, kebanyakkannya geng cina yg suka makan.

Apa-apa pun chetam, nadam nak ucapkan jutaan terima kasih. Sejak nadam joint dan jenguk blog chetam, selain bertambah rajin mempraktikkan resepi2 tu, nadam dapat juga ilmu2.Setakat buat tak menjadi tu, rasa2nya ada sekali. Buat kek.Tapi terang jugak. Insyaallah lagi dua minggu birthday anak bujang nadam yang ke 3 tahun, nadam akan cuba carrot moist tu.

Rupa2nya nadam ni ada bakat terpendam sebagai tukang masak.Agaknya sebelum ni tak perasan, tu yang dok masak benda yang sama. La ni, sampai cik abang dok pening sebab asik suruh dia makan. Terima kasih chetam, walaupun kita tak kenal secara dekat, tapi bila cuba resepi chetam, rasa macam kita ni dah rapat sebab dapat kongsi bersama.

Kata cik abang chetam nak ke Mekah. Alhamdulillah. Tapi jagalah bebaik anak dara kenit tu ye.

Bye.
Nadam

No comments:

Post a Comment