Kelas Semi Hands On di Teratak Chetam

Tawaran Istimewa Sempena Teratak Chetam berada di Batu 5, Simpang

Yuran serendah RM100.00 untuk kelas grup dan RM200.00 untuk kelas personal bagi modul berikut:

Aneka Buns
Cream Puff, Enclairs, Fruit Puff
Aneka Tartlets
Takoyaki
Pastri Basket dan Tart Bentuk Buah
Muffins
Sponge Cake utk deko guna whipping cream dan cheese leleh
Cup cakes dan deko

Untuk kelas personal, sila sms atau wassup utk tetapkan tarikh. Anda boleh pilih tarikh anda sendiri dan juga kelas yang anda ingin belajar. Yuran adalah berlainan dari kelas semi hands on.

Lokasi : Batu 5, Simpang, Perak
Landmark : Gerai Lemang dan Gerai Air Jambu Batu di depan rumah
Hubungi : 011-27046007 (sms/wassup)


June 19, 2009

KOMPILASI RESEPI-RESEPI DARI LAMAN WEB NCC INDONESIA

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Chetam mohon maaf kerana sudah lama tak post resepi ke Teratak Chetam. Sibuk sangat sekarang di samping kesihatan yang tidak mengizinkan.

Chetam berkesempatan mengumpul beberapa resepi yang dikutip dari laman web NCC Indonesia. Kepada semua pengunjung yang telah berdaftar dengan Teratak Chetam, Chetam sudahpun emailkan kompilasi tersebut dalam bentuk pdf. Sekiranya anda telah berdaftar tetapi tak menerima email tersebut, mungkin kerana email tersebut telah diblock.

Kepada pengunjung yang tidak berdaftar tetapi berhasrat untuk menerima email berkenaan, sila email Chetam di chetam1@gmail.com

Terdapat lebih dari 40 resepi di dalam kompilasi tersebut tetapi kebanyakannya merupakan dessert atau pemanis mulut. Ada juga resepi kuih muih seperti risoles dan talam pandan. Anda juga boleh terus ke laman web NCC Indonesia untuk mendapatkan resepi-resepi tersebut.

Selamat Mencuba.

Chetam

No comments:

Post a Comment