Kelas Semi Hands On di Teratak Chetam

Tawaran Istimewa Sempena Teratak Chetam berada di Batu 5, Simpang

Yuran serendah RM100.00 untuk kelas grup dan RM200.00 untuk kelas personal bagi modul berikut:

Aneka Buns
Cream Puff, Enclairs, Fruit Puff
Aneka Tartlets
Takoyaki
Pastri Basket dan Tart Bentuk Buah
Muffins
Sponge Cake utk deko guna whipping cream dan cheese leleh
Cup cakes dan deko

Untuk kelas personal, sila sms atau wassup utk tetapkan tarikh. Anda boleh pilih tarikh anda sendiri dan juga kelas yang anda ingin belajar. Yuran adalah berlainan dari kelas semi hands on.

Lokasi : Batu 5, Simpang, Perak
Landmark : Gerai Lemang dan Gerai Air Jambu Batu di depan rumah
Hubungi : 011-27046007 (sms/wassup)


September 09, 2008

Feedback Dari Puan Nora

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Chetam minta maaf sebab tak dapat nak update Teratak Chetam. Sibuk dengan urusan kerja. Ada training session pulak di bulan puasa ni. Short notice betul…..esok training, semalam baru bagi tahu. Sampai next week pulak tu.

Chetam belum sempat berbuka puasa properly di rumah bersama Buya dan Chenul. Asyik berbuka dalam bas ajer. Ingatkan weekend lepas dapat masak dan cuba resepi pudding sejuk dari Baya. Tapi dah ketentuan dari Allah SWT, Pakcik Chetam yang juga merupakan mertua abang cik telah meninggal dunia pada hari Jumaat sebelah malam. So dok ulang alik ke rumah Arwah di Sungai Kantan. Arwah merupakan bekas ketua kampong Sg Kantan.

Chetam nak paparkan email yang Chetam terima dari Puan Nora. Bangga dan kembang hidung bila baca email beliau. Terima kasih Chetam ucapkan.

Akhir sekali….maaf kerana tak sempat nak mengirimkan resepi melalui email kepada pengunjung berdaftar Teratak Chetam. InsyaAllah, bila lapang akan Chetam emailkan.

Salam Ramadhan dari

Chetam

=============================================================================

Ok Chetam….terima kasih banyak2 ye…

Chetam, nora nak bgtau Chetam...... laman blog chetam ni la yang pertama skali nora masuk....itu pun jumpa secara tak sengaja.

Bmula dari situ la nora kenal banyak lagi laman2 blog yg bagus2 dan bermanfaat...skang ni pun nora dah pandai jahit manik, pun blaja dari blog2 penulis yang tak lokek ilmu...

Nora nak ucapkan terima kasih yang tak terhingga sebab mungkin chetam tak prasan, tapi blog chetam la permulaan kepada banyak pembelajaran chetam.

Skali lagi nora ucapkan terima kasih sebab chetam banyak berjasa..... semoga ilmu yang ada, pahalanya Allah gandakan sebanyak2nya......


 

Thank you.

============================================================================

No comments:

Post a Comment