Kelas Semi Hands On di Teratak Chetam

Tawaran Istimewa Sempena Teratak Chetam berada di Batu 5, Simpang

Yuran serendah RM100.00 untuk kelas grup dan RM200.00 untuk kelas personal bagi modul berikut:

Aneka Buns
Cream Puff, Enclairs, Fruit Puff
Aneka Tartlets
Takoyaki
Pastri Basket dan Tart Bentuk Buah
Muffins
Sponge Cake utk deko guna whipping cream dan cheese leleh
Cup cakes dan deko

Untuk kelas personal, sila sms atau wassup utk tetapkan tarikh. Anda boleh pilih tarikh anda sendiri dan juga kelas yang anda ingin belajar. Yuran adalah berlainan dari kelas semi hands on.

Lokasi : Batu 5, Simpang, Perak
Landmark : Gerai Lemang dan Gerai Air Jambu Batu di depan rumah
Hubungi : 011-27046007 (sms/wassup)


May 17, 2006

Terima ksih Chetam...daripada Chue

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Maaf lama tak post resepi. Penyakit M datang menyerang.............hehehehe......tapi semalam Chetam ada postkan beberapa gambar hiasan kek buat santapan mata anda. InsyaAllah, perancangan akan datang akan Chetam kongsi beberapa resepi ising dan tips serta petua yang Chetam kumpul dari ResepiNet serta beberapa sumber lain.

Kalau tengok Msj kat sebelah tu, banyak soalan yang dikemukakan kepada Chetam. Kebanyakannya minta penerangan tentang beberapa perkara. Terus terang Chetam nak bagitahu yang Chetam bukanlah pakar dalam bidang makanan ni. Chetam sekadar berkongsi hobi iaitu menumpul resepi dengan anda semua. Ada resepi yang Chetam dah cuba dan ada yang tak pernah Chetam cuba.

Sebenarnya tujuan asal Chetam mulakan blog Teratak Chetam adalah semata-mata untuk berkongsi resepi yang pernah Chetam cuba. Tapi disebabkan Chetam jarang dapat peluang mencuba resepi sebab tak ada yang nak makan dan juga atas permintaan ramai maka Chetam masukkan resepi-resepi lain ke dalam Teratak Chetam.

Sebagai tuan punya Teratak Chetam ini, tiadalah Chetam mengharapkan sebarang penghargaan atau pembalasan sebab tujuan utama adalah sekadar KONGSI RESEPI. Namun kedatangan email di bawah membuatkan Chetam amat teruja. Chetam ucapkan berbanyak-banyak terima kasih pada Chue yang sudi melayangkan email kepada Chetam. Bangga teramat sangat dengan pencapaian Chue hasil kerajinan mencuba resepi dari Teratak Chetam.

Berikut adalah email dari Chue :

[Quote]
As'kum Chetam
terima kasih sbb bagi jawapan untuk saya yg kurang pengetahuan mengenai bidang masakan nie...tentang soalan mengenai tepung gandum serbeguna tue?selama mana saya gi cari laman apa pun,rasanya inilah laman yg lengkap dgn resepi yg best2 belaka.saya juga sempat mencuba pelbagai resepi..dgn yakin alhamdulillah..menjadi jugak..dan dapat pujian dari kawan2 dan adik beradik serta mak saya...semuanya kerana laman chetam nie dan kerja sama semua yg menyumbang...daripada yg tak tahu apa2..saya sudah perolehi sedikit pengetahuan mengenai bidang masakan nie..terima kasih pada chetam
saya juga berazam nak bukak kelas membuat kek dan biskut bila dah pandai sikit nanti...dan juga ingin mempelajari semua jenis kek dan pastri sehingga pandaii.saya ucap kan terima kasih kat chetam dan pada semua yg menyumbang resepi yg best best nie,sbb sejak2 nie rasanya mcm dah pandai jer buat kek walaupun masih mcm merangkak.....kekkekkeke....tapi apapun saya nak ucapkan terima kasih pada chetam...tanpa laman nie takde lah pengethuan..dan rasa nak cuba cuba buat kek...saya harap laman niee kekal dgn pelbagai info yg berguna...dan resepi2 resepi yg best..sekali..dan terangkat...kekal sampai bila bila...sayaaannnggggg chetammmm muuaahhhh...dan saya memohom maaf kerana tak dapat nak menyumbang apa pun resepi...kerana baru belajar...laman nie dah jadi laman terpenting untuk saya..terima kasih chetamm....assalamulaikum"
[UnQuote]

Pesan Chetam pada Chue, jangan gusar kerana tak dapat sumbangkan sebarang resepi pada Chetam. Feedback selepas mencuba resepi sudah memadai bagi Chetam.

Sori......posting kali ni sedikit panjang dan penuh ayat....hehehehe.

Salam Manis buat Semua
Chetam

No comments:

Post a Comment